قوانین و شرایط فروش سانشید
ضمن سپاسگزاری از خرید شما مشتری گرامی از فروشگاه اینترنتی سانشید هر خریدی از این وبسایت به معنای مطالعه ی کامل قوانین توسط شما و پذیرش آن می باشد.
1-دامنه ی sunshid.ir وب سایت فروشگاه اینترنتی سانشید است که تمامی خرید های مشتریان در این وبسایت انجام می پذیرد.
2- کاربر: هر فردی، که با عضویت و یا بازدید ، خرید و یا ارسال دیدگاه در قسمت های مختلف سایت از آن بهره گیری کند
3-مشتری: هر کاربری که اقدام به خرید از وبسایت سانشید نماید
4-سفارش: هر گونه کالایی که مشتری ثبت می کند. این سفارش می تواند به صورت پرداخت نقدی، پرداخت در محل و یا پرداخت از طریق فیش بانکی باشد.
5- سانشید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از مصرف کننده عمل می کند. رعایت این قوانین دو طرفه بوده از سوی کاربر نیز باید پذیرفته و رعایت گردد.
6 -فروشگاه اینترنتی سانشید هرگز کالای تقلبی عرضه نمی کند. تمام کالا ها اصل مرغوب و یا طرح می باشد.
7-فروشگاه اینترنتی سانشید در تغییر دادن قیمت ها ، موجودی کالا ها و رنگ ها، لوازم جانبی و همینطور جشنواره های فروش اختیار کامل دارد و می تواند موارد ذکر شده را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
8-فروشگاه اینترنتی سانشید تلاش می کند تا اطلاعات مربوط به مشخصات فنی کالا ها و همینطور قیمت آن دقیق و به روز باشد. با این حال ممکن است در موارد نادر، اشکالاتی در ارائه ی اطلاعات قیمتی و مشخصات کالا ها پیش آید. در صورت وجود مشکل، سانشید مسئولیتی را در این باره نمی پذیرد. این فروشگاه در صورت بروز هرگونه ایراد در قیمت گذاری و مشخصات کالا، در صورتی که به تجربه ی خرید کاربر خدشه وارد کند و یا کالا از طرف سانشید قابل ارسال نباشد خود را موظف می داند که در اسرع وقت موضوع را با مشتری در میان بگذارد.
9-کلیه کالا ها به صورت پک شده و با بسته بندی اختصاصی فروخته می شوند.
10-فروشگاه اینترنتی سانشید، در هیچ نقطه ای نمایندگی و یا شعبه ای ندارد. کلیه سفارشات مشتریان در دفتر مرکزی پردازش می گردند.
11- هنگام سفارشدهی یا ثبتنام در سایت، کاربران موافقت مینمایند که برای هماهنگی سفارش، معرفی محصولات، پرداخت و... با آنها تماس گرفته شود یا پیامک و ایمیل ارسال گردد.
در ادامه شرایط یک خرید اینترنتی امن و معتبر از سایت سانشید آمده است. لازم است کلیه مشتریان پیش از خرید از مجموعه سانشید، نکات زیر را مطالعه نمایند. ثبت سفارش در سایت به منزله پذیرش این شرایط خواهد بود.
قوانین مربوط به ثبت وپذیرش سفارش
1: نکات لازم و ضروری:
نکته1: بلافاصله پس از واریز مبلغ، سفارش به بخش انبار و بسته بندی ارسال میگردد. در این صورت امکان برگشت سفارش، حذف یا اضافه کردن کالا به آن وجود نخواهد داشت. این موارد فقط با موافقت بخش فروش و کسر هزینه های مربوطه امکانپذیر میگردد.
نکته2: پس از ثبت سفارش، مسئول فروش در اولین فرصت آن را بررسی نموده و درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر، کمبود موجودی یا موارد دیگر با شما تماس میگیرد. درصورتیکه خریدار پاسخگوی تماس نبوده یا نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نکند، سفارش پس از سه روز کاری از زمان ثبت آن حذف خواهد شد. درصورتیکه عضو سایت باشید امکان رهگیری سفارش و دسترسی به سفارشهای حذف شده را خواهید داشت.
نکته3:
درصورتیکه شما عضو سایت باشید تا قبل از بررسی سفارش توسط مسئول فروش،
امکان برگشت سفارش به پنل کاربری و ویرایش آن وجود دارد.
سفارشهای تحت بررسی، تنها از طریق تماس با واحد فروش امکان برگشت به پنل شخصی را خواهند داشت.
ضمنا سفارشهای پرداخت آنلاین قابل برگشت نخواهند بود.
2. در صورت ارسال بسته لغو سفارش امکانپذیر نخواهد بود. مشتریان گرامی، بایستی موارد مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات مطرح نمایند.
3.
محصولات سفارشی که با درخواست مشتریان تولید و یا خریداری می شوند امکان
کنسل شدن ندارند.(این مورد شامل تمامی دستگاه های حکاکی و برش لیزر می باشد) اگر مبلغی پیش از سفارش، بابت بیعانه دریافت گردد، مشتری
موظف است مابقی مبلغ را نیز در صورت تهیه سفارش پرداخت نماید. در غیر این
صورت سان شید میتواند نسبت به مطالبه مابه تفاوت ادعا نماید.
همچنین
در بعضی موارد قابلیت تهیه مجدد محصولات سفارشی وجود ندارد. لذا سانشید
تضمین نمیکند، در آینده بتواند آن کالا را تهیه نماید.
نکته: اگر مشتری ضمن پذیرش قوانین فروشگاه اقدام به ثبت سفارش کالای سفارشی و تولیدی کند، و پس از دریافت کالای سفارشی با توجه به اینکه کالای سفارشی که برای بار اول ساخته می شود نیاز به اصلاح یا تغییر داشته باشد، خارج از قصور شرکت می باشد. و شرکت فقط عهده دار کارکرد صحیح دستگاه مطابق فاکتور صادر شده با تایید مهندس تولید شرکت می باشد. تغییرات یا خواسته های دیگر مشتری باید در سامانه درخواست خدمات توسط مشتری ثبت گردد که ضمن بررسی آن توسط شرکت سازنده زمان و هزینه به مشتری اطلاع داده خواهد شد و در صورت تایید امکان ارسال به انبار فروشگاه و ارتقای دستگاه یا اعمال تغییرات وجود خواهد داشت.
قوانین مربوط به ارسال کالا ( قبل از سفارش کالا 6 نکته مهم زیر را مطالعه فرمایید)
1. در فروشگاه سانشید روشهای ارسال متنوعی با زمان حدودی دریافت کالا بیان شده است. مشتریان بایستی به این نکته توجه نمایند که زمان ذکر شده موارد اعلامی شرکتهای حملونقل میباشد. لذا تاخیر در تحویل سفارش متوجه این شرکتها بوده و خارج از حیطه مسئولیت سانشید خواهد بود. البته فروشگاه این موارد را تا حد ممکن پیگیری خواهد کرد. تبصره:
۱- ارسال رایگان فقط برای کم حجم و پاکتی می باشد. که از طریق پست ارسال می شود. بقیه موارد از طریق اتوبوس یا تیپاکس ارسال می شود.
۲- هزینه ارسال از قشم تا شیراز برای سفارشات زیر یک متر ۱۰۰ هزار تومان و از شیراز تا مقصد بعد نیز با توجه به حجم و وزن دستگاه و آدرس گیرنده متغییر می باشد.
۳- زمان ارسال کالا در شرایط عادی از زمان خرید تا ارسال به شیراز دو روز کاری است و بعد از ارسال دو روز کاری طول می کشد تا کالا به شیراز برسد و سپس روز کاری بعد از طریق اتوبوس یا تیپاکس به آدرس مشتری از مبدا شیراز ارسال می شود.
تذکرات:
همچنین قوانین جدید پست و شرکتهای حمل و نقل، خارج از حیطه مسئولیت این فروشگاه است. توجه داشته باشید برای سفارشهای پست امکان انتخاب ساعت تحویل نخواهد بود.
در خصوص ارسال کالا فروشگاه با توجه به شرایط ارسال از هر روشی که امکان پذیر باشد کالا را ارسال می کند، و خریدار حق هیچ گونه اعتراضی نسبت به روش ارسال نخواهد داشت. ضمنا مشتریان در صورت اولویت به روش ارسال خاصی در قسمت توضیحات خرید روش ارسال مد نظر خود را اعلام کنند. در صورتی که آن روش با توجه به نوع سفارش امکان پذیر باشد با همان روش مرسوله ارسال خواهد شد، در غیر اینصورت هر روش دیگری که واحد ارسال صلاح ببیند کالای خریداری شده ارسال خواهد شد.
2. روش ارسال با پیک تنها برای مشتریان ساکن شیراز و برخی از شهرهای اطراف، امکانپذیر میباشد. اگر برای دریافت بسته شرایط خاصی مدنظر شماست، بایستی در توضیحات سفارش ذکر کنید. برای مناطق دور نسبت به مرکز شهر و به خصوص شهرهای اطراف ممکن است زمان ارسال، نسبت به زمان ذکر شده، تغییر کند که دراین صورت مسئول فروش جهت هماهنگی با شما تماس میگیرد.
3. بهتر است مشتریان سفارشهای ضروری خود را در ابتدای ساعت کاری و صبح هر روز ثبت و پرداخت نمایند تا هرچه سریعتر آماده شوند. درصورتیکه سفارش شما تا زمان جمعآوری بستهها آماده نشود، ارسال آن به روز کاری بعدی موکول خواهد شد.
4. سانشید کلیه بستههای مشتریان برای ایشان بیمه مینماید. لذا درصورتیکه بسته مشتریان در حین ارسال توسط شرکتهای باربری مفقود شود فروشگاه ضمانت مینماید که سفارش مشتری را در اسرع وقت مهیا نموده و مجددا به صورت رایگان برای او ارسال نماید و یا مبلغ پرداختی ایشان را برگشت کند. خسارات دیگری که مشتریان ممکن است براثر گم شدن بسته ادعا نمایند برای این شرکت قابل قبول نبوده و برعهده نخواهد گرفت.
5. کلیه خساراتی که ممکن است مشتریان بر اثر تاخیر در دریافت سفارش متحمل شوند بر عهده این فروشگاه نبوده و فروشگاه تنها مسئولیت تحویل اجناس به شما را دارد.
6. مدت زمان دریافت کالا در روش پست سفارشی بسیار طولانی بوده و امکان تاخیر در آن زیاد است. لذا این روش برای سفارشهای ضروری مناسب نیست. همچنین مدت زمان ارسال کالا از دو روز کاری الی ده روز کاری می باشد( روزهای شنبه الی چهارشنبه بجز روزهای تعطیل رسمی و تعطیلی به خاطر کرونا). این زمان بستگی به ترافیک سفارش و نوع سفارش می باشد.
قوانین کنسل کردن سفارش:
1. درصورتیکه شما عضو سایت باشید تا قبل از بررسی سفارش توسط مسئول فروش، امکان برگشت سفارش به پنل کاربری خود را دارید. اگر سفارش تحت بررسی مسئول فروش قرار گیرد تنها با تماس با ایشان قادر خواهید بود سفارش را برگشت دهید. ضمنا سفارشهای پرداخت آنلاین قابل برگشت نخواهند بود.
2. برای تهیه کالاهای سفارشی ، مبلغی از کل فاکتور به عنوان بیعانه از ایشان دریافت میگردد که این درصد با توجه به ویژگی هایی از جمله مدت زمان واردات یا تولید کالا، قیمت کالا، امکان فروش به غیر و... توسط فروشگاه مشخص میگردد و غالبا بین 30 تا 70 درصد مبلغ کل خواهد بود و مابقی مبلغ، بعد از تهیه کالا و موقع ارسال برای مشتری دریافت میگردد. این گونه سفارشها قابل کنسل کردن نبوده و درصورتی که فروشگاه با کنسل شدن آن موافقت نماید مبلغ بیعانه مرجوع نخواهد شد . درصورتی که خسارت وارد شده بیش از آن باشد با جبران کامل خسارات و موافقت فروشگاه امکانپذیر میگردد.
قوانین مرجوع کردن سفارش:
1. برای مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی از طریق صفحه استرداد کالا و پذیرش توسط سان شید، امکان پذیر است. کالا باید در بسته بندی مناسب همراه با فاکتور خرید و توضیحات لازم در مورد علت مرجوعی برای سانشید بازگشت شود، درغیر این صورت و با بروز هرگونه عیب در هنگام حمل و نقل، امکان مرجوع کردن کالا از بین خواهد رفت. ضمنا هزینه برگشت کالا برعهده مشتری خواهد بود . ضمنا در صورت تایید برای مرجوعی دستگاه های حکاکی و برش لیزری(با توجه به قابل مرجوع نبودن چون کالا بعد از سفارش ساخته می شود) هزینه آموزش نرم افزار ها و دسترسی به نرم افزار های 3 میلیون تومان می باشد که علاوه بر کسورات دیگر شامل 10 درصد هزینه بازارابی اینترنتی فروشگاه و هزینه بسته بندی 100 هزارتومان از مبلغ کل کسر می شود و مبلغ مانده حساب بعد حداکثر تا 14 روز کاری به حساب خریدار واریز می شود.
تبصره:کالاهای پوشیدنی از جمله عینک محافظ، دستگاه های حک و برش لیزری، انواع ماژول های لیزر قابل مرجوع نیستند. لطفا در هنگام خرید دقت کنید که بعد از ارسال امکان مرجوعی وجود ندارد.
2. توجه شود فقط درصورت بازنشدن بسته قادر خواهید بود تا یک روز پس از دریافت با پرداخت هزینه های ارسال، بسته بندی و ... آن را برگشت نمایید.
3. خریداران باید در کمتر از 24 ساعت پس از دریافت محصولات، شرکت را از وجود محصولات خراب یا عدم تطابق (معیار تطابق تصویری برای کالاهای تولید داخل فیلم دستگاه در قسمت ویدئویی هر محصول است یا فیلم های ارسال شده توسط واحد فروش برای مشتری می باشد) با ویژگی های ذکر شده در سایت باخبر نمایند. و بدون بازکردن بسته بندی و استفاده از کالای خریداری شده در کمتر از یک روز کاری پس از دریافت محصول است، کالا را از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس به ادرس: شیراز ، خ ابیوردی یک، کوچه ۱۱، پلاک ۲۱، ساختمان طلوع، واحد یک، کد پستی 7194664117 تلفن ۰۹۱۷۶۳۶۱۰۰۲ ارسال کنند. بدیهی است در صورت عدم ارسال کالا در موعد مقرر سانشید هیچ تعهدی درقبال این موضوع نخواهد داشت.
4. برای کالاهای دارای گارانتی، اگر محصول ایراد فنی داشته باشد، باید از طریق صفحه خدمات پس از فروش در خواست خود را ارایه نمایید . در این صورت اگر مشخص شود محصول قبل از ارسال ایراد داشته است، کالای سالم به صورت رایگان برای شما فرستاده خواهد شد و یا مبلغ کل واریز شده برایتان برگشت میشود.
5. برخی محصولات نیاز است تا به صورت مستقیم به تولیدکننده بازگشت داده شوند. کلیه این موارد باید با مسئول فروش هماهنگ گردد.
6. کالاهای دارای اشکالات فنی و یا ظاهری که در اثر استفاده نامناسب کاربران ایجاد شده باشد، قابل برگشت نیست.
7. درصورتیکه به هردلیل اعم از خرابی، ایراد فنی یا ظاهری، عدم تطابق (معیار تطابق تصویری برای کالاهای تولید داخل فیلم دستگاه در قسمت ویدئویی هر محصول است یا فیلم های ارسال شده توسط واحد فروش برای مشتری می باشد) با ویژگیهای ذکر شده در سایت و یا اشتباه در ارسال با مرجوع شدن کالا موافقت شده باشد. فروشگاه تنها ملزم به ارسال کالا با همان مشخصات خریداری شده در سایت می باشد و در صورت عدم موجودی محصول مورد نظر ملزم به پرداخت هزینه پرداخت شده توسط مشتری در زمان خرید خواهد بود و هزینههای جانبی اعم از صدمات به سیستمها، بوردها، پروژهها، تعهدات تولیدکنندگان و... و یا افزایش و کاهش قیمت در این بازه زمانی مشمول آن نخواهد شد و سانشید هیچ تعهدی درقبال موارد دیگر نخواهد داشت.
8. درصورتیکه کالایی مرجوع و مشخص گردد که مشکل مطرح شده درباره کالا صحیح نیست کالا پس از دریافت هزینه ارسال، مجددا به مشتری بازگردانده میشود. کالاهایی که یکبار مرجوع شده و تایید نگردند دیگر قابل برگشت نخواهند بود. لذا توجه نمایید که اگر برای یک کالا چندین عیب مطرح است همهی موارد به طور کامل در برگه ای ذکر شده و همراه کالا ارسال شود. ارجاع بدون ذکر کتبی عیب کالا پذیرفته نمیشود.
9. اگر کالا مشمول گارانتی باشد باید برای برگشت آن مطابق شرایط گارانتی مربوطه عمل شود.
10. درصورتیکه ایراد کالا از ظاهر آن مشخص باشد مشتری بایستی بدون باز کردن بسته بندی، آن کالا را مرجوع نماید . در غیر اینصورت بازگشت کالا ممکن نخواهد بود.
11. برای کالاهایی که ایراد فنی آن پس از تست مشخص میگردد باید طبق شرایط گارانتی کالا عمل شود. برای خریدهای بیش از یک عدد از هر کالا، پس از دریافت بسته ابتدا یک نمونه از آن را تست و درصورت وجود هرگونه عیب یا مغایرت بلافاصله و بدون تست مابقی فروشگاه را مطلع نمایید.توجه داشته باشید که برخی کالاها، پس از بازنمودن بسته بندی و تست، قابل بازگشت نخواهند بود.
حق ثبت محصول
فروشگاه سانشید خریدار را به پایبندی به قانون کپی رایت و استفاده از مجوز ناشر و تولیدکننده ملزم می نماید.
سلامت محصول
فروشگاه سانشید محصولات خود را از فروشندگان معتبر بازار داخل و خارج کشور تهیه مینماید. سانشید عموما هیچ آزمایشی قبل از فروش بر روی محصولات انجام نمی دهد و تنها طبق قوانین گارانتی محصولات جوابگو خواهد بود.
قوانین واردات محصول
فروشگاه سانشید محصولات خود را از فروشندگان معتبر خارج از کشور بخصوص کشور چین تهیه می کند.
1 - برای کالای سفارش چین با توجه به اینکه بعد از واریز پیش پرداخت حدودا 2 ماه طول می کشد دستگاه در یک کانتینر توسط کشتی به دبی برسد و حدود یک ماه هم از دبی تا دفتر کارخانه شرکت در شیراز، لذا با توجه به شرایط کرونایی در صورت تعطیلی اماکن توسط دولت زمان تحویل کالا بیشتر خواهد شد، و این امر خارج از قصور شرکت می باشد.
3- زمان ها در خصوص واردات تقریبی می باشد و درصورت افزایش زمان با توجه به بارگیری در چین، تخلیه در دبی، بارگیری مجدد در دبی و تخلیه در ایران احتمال افزایش آن وجود دارد.
4 - در صورت افزایش زمان به دلیل بلوکه کردن توسط اداره گمرک چین، دبی و ایران شرکت مسئولیتی نمی پذیرد و فقط تعهد در تحویل صحیح و سالم سفارشات به مشتری را عهده دار است.
5- برای کالاهای سفارش چین درصورت واریز وجه و انتقال آن به حساب شرکت در چین اگر خریدار از خرید کالا به دلیل افزایش زمان بیش از حد در خصوص تحویل کالا، انصراف بدهد باید صبر کند تا کالا به ایران برسد و بعد از فروش کالا به مشتری جدید، مبلغ با کسر مالیات (در صورت اخذ آن توسط اداره مالیات از شرکت) به حساب خریدار عودت داده می شود. این موضوع برای برخی کالاهای خاص به تشخیص شرکت اعمال می شود.
شرایط ضمانت گارانتی کلا های دارای گارانتی
1- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت کالا، به سانشید اطلاع داده شود.
2- این سرویس اشکالات فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیره معمول، نگهداری و استفاده ی غیر متعارف با توصیه سازنده کالا (قید شده در سانشید یار و واتس اپ کاربر) را شامل نمی شود.
3- سوختگی ناشی از نوسانات برق که قطعات الکترونیک دستگاه را می سوزاند، شامل گارانتی نمی شود.
4- گارانتی شامل لیزر دستگاه نمی باشد.
5- تعمیر غیره مجاز یا تغییر غیره اصولی در کد نویسی سی ان سی دستگاه و همچنین نصب و انتشار برنامه اختصاصی دستگاه که منجر به سوختن مادربرد دستگاه می شود، شامل گارانتی نمی شود.
6- زمان شروع گارانتی کالا از زمان تحویل کالا توسط مشتری( لازم به ذکر است بعد از زمان تحویل کالا توسط مشتری، گارانتی دستگاه شروع می شود. حتی اگر خریدار مدعی باشد از کالا استفاده نکرده است) همچنین مدت گارانتی کالا های سانشید ۳ الی ۲۴ ماه بستگی به نوع کالا می باشد. که زمان اتمام گارانتی در برگ گارانتی قید می شود.
7- برگ گارانتی کالا بدون مهر و امضا فروشنده فاقد اعتبار است.
8- هزینه ایاب و ذهاب نیروی متخصص از مقصد شیراز به محل در خواست نصب و راه اندازی، خدمات پس از فروش و گارانتی بر عهده مشتری می باشد.
9- در صورت خرید کالا به صورت اقساط یا چکی اگر چنانچه یک چک یا یک قسط با تاخیر پاس یا پرداخت شود، گارانتی دستگاه باطل می شود.
10- این برگ گارانتی در 10 ماده و در دو نسخه که هر دو حکم واحد را دارد، تهیه و تنظیم و در تاریخ ارسال و یا نصب و راه اندازی دستگاه ( در صورت نیاز به نصب) به امضا فروشنده کالا رسیده است (امضا خریدار به صورت پیش فرض با دریافت برگ گارانتی می باشد) و برای طرفین لازم الجرا می باشد.
نحوه استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه های گارانتی دار
مشتریان گرامی که در خصوص دستگاه خود نیاز به نصب و راه اندازی یا خدمات گارانتی در محل دارند باید از طریق لینک زیر درخواست خود را مطرح کنند تا همکاران ما پس از بررسی در کمترین زمان نیروی متخصص را به محل شما اعزام کنند. لازم به ذکر است زمان اعزام نیرو بستگی به آدرس شما و شلوغی کار بین 2 الی 10 روز می باشد. هزینه ایاب و ذهاب نیروی متخصص از مقصد شیراز به محل در خواست نصب و راه اندازی، خدمات پس از فروش و گارانتی بر عهده مشتری می باشد.
جهت درخواست خدمات فنی کلیک کنید